UKK – Usein kysyttyä

/UKK – Usein kysyttyä
UKK – Usein kysyttyä2017-02-09T16:52:36+00:00
Miten voin antaa palautetta?2017-02-09T16:57:49+00:00

Voit antaa palautetta asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@rajatieto.org, soittamalla asiakaspalvelumme numeroon 09 75 160 180 (arkisin klo 10 – 15)  tai menemällä verkkokaupassa asiakaspalautelomakkeelle.

Miten saan yhteyden asiakaspalveluunne?2017-02-09T16:54:12+00:00

Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse xxx@tulkinta.fi tai puhelimitse 09 75160180  Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin ma–pe klo 10–15.

Haluan lähettää tilaamani tuotteet muuhun kuin kotiosoitteeseeni, onko se mahdollista?2017-01-30T14:48:39+00:00

On, tilausta tehtäessä tilaaja voi valita erillisen toimitusosoitteen tilaukselleen. Jos valitset maksutavaksi laskulla maksamisen, kannattaa huomioida että tässä tapauksessa tilaajan on ilmoitettava laskutusosoite, jonka tulee olla varmennettavissa virallisista lähteistä.

Epäilen käyttäjätunnukseni ja/tai salasanani joutuneen vääriin käsiin, miten saan suljettua käyttäjätunnukseni?2017-02-09T17:09:37+00:00

Ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse asiakaspalvelu@rajatieto.org tai puhelimitse 0975160180 arkisin klo 10:00 – 15:00 välillä.

Miksi minun on ilmoitettava koko henkilötunnus ja puhelinnumeroni, kun tilaan laskulla?2017-01-30T14:36:55+00:00

Myyjänä meillä oikeus tarkistaa laskulla maksavan asiakkaan luottotiedot Suomen Asiakastieto Oy:n luottotietorekisteristä. Laskulla maksavan henkilön tulee olla täysi-ikäinen ja antaa henkilötunnuksensa tilausta tehdessään. Tämän lisäksi laskulla maksavan tilaajan tulee ilmoittaa puhelinnumero, jonka omistajaksi tai haltijaksi tilaaja on merkitty.

Voinko tilata tuotteita toimitettavaksi Suomen ulkopuolelle?2017-02-09T17:10:46+00:00

Tällä hetkellä Verkkokauppa Tulkinta.fi toimittaa tilauksia vain Suomeen (mukaanlukien Ahvenanmaa, joka saattaa tilausjärjestelmässä esiintyä omana maanaan).

Pitääkö minun rekisteröityä verkkokaupan asiakkaaksi voidakseni tehdä tilauksen?2017-01-30T14:38:44+00:00

Ei, voit tehdä tilauksen myös rekisteröitymättä. Jos teet tilauksen rekisteröitymättä, henkilökohtaiset tietosi eivät säily verkkokaupassamme, ja sinun pitää syöttää ne uudestaan seuraavan tilauksenteon yhteydessä.

Haluan peruuttaa verkkokaupasta tilaamani tuotteen. Miten toimin?2017-02-09T17:11:47+00:00

Koska tulkinta tehdään asiakkaan pyynnöstä räätälöitynä työnä, ei sillä ole palautusoikeutta. Jos tietäjä ei kuitenkaan vielä aloittanut tulkinta työtä, niin tilaus on mahdollista vielä peruuttaa.

Tässä tilanteessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 10:00 – 15:00.

Kuinka kauan tulkinnan toimittaminen kestää?2017-02-09T17:14:13+00:00

Toimitusaikamme vaihtelee 2-14 arkipäivän välillä. Riipuen tulkitsijan työtilanteesta ja kulloinkin tulleiden tilauksien määrästä.

Koskeeko palautusoikeus kaikkia tuotteita?2017-02-09T17:15:02+00:00

Sinulla on 14 päivää aikaa tutustua tuotteisiin ja tehdä ostopäätös. Sinun tulee käsitellä palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta enintään tuotteen täyteen arvoon saakka.

Palautusoikeus ei koske verkosta ladattavia tuotteita, aika- tai lahjakortteja eikä ns. Räätälöityjä tilaustuuotteita jotka on valmistettu tilaajan antamilla tiedoilla. Poikkeavasta palautusehdosta on maininta tuotetekstissä.

Miten tilaus toimitetaan?2017-02-09T17:17:59+00:00

Kaikki fyysiset normalikokoiset tuotetilaukset toimitetaan kotimaan 2. luokan kirjelähetyksenä tilaajan antamaan toimitusosoitteeseen. Sähköisesti toimitettavat tulkinnat tulevat näkyviin tulkita.fi sivustolle kun tulkinta on valmis. Kun tulkinta valmistuu – lähetetään asiakkaalle sähköpostilla tieto tilauksen valmistumista siihen osoitteeseen jonka hän on tilausta tehdessään antanut. Sähköpostiosoite toimii myös käyttäjätunnuksena sisäänkirjautumisen yhteydessä.

 

Tilasin juuri verkkokaupasta, voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?2017-01-30T14:44:41+00:00

Jos olet edennyt ostotapahtuman viimeiseen vaiheeseen eli Maksamiseen ja klikannut Jatka-painiketta, tilaus lähtee käsittelyyn ja sitä ei voi enää muuttaa. Ota yhteys asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 10:00 – 15:00.